Me, me, ME!

Sitter & väntar in min man! Ååååh, om mindre än 10 minuter är han här!! Ska hoppa på honom när han stiger in genom dörren. Inte träffat honom på riktigt på 3 dagar, vilken evighet ;) Bara sett honom sova. Legat vaken hela natten & kollat på honom... gått runt i hans kläder & begravt näsan i smutskallingarna. Not.

Men lite galen är jag alltid.
Tror det blir en lugn fredag eftersom vi har inflyttningsfest imorrn. Ska hinna städa hela lägenheten, handla mat & göra snittar samt hinna dra en runda till gymmet med Von Fjun. Göra snittarna & städa gör vi nog iofs mestadels imorrn, men känner jag mig själv kommer jag vara lat & sitta naken i soffan när gästerna kommer. Typ.
XXX
Ooohhh.
Har ni sett mina naglar? Not enough, här har ni en bild till. Fan vad de glittrar.
Oh la la
Har ni fått nog med bilder av mig? No, of course not. Tog den här bilden förra helgen för att man skulle se mitt smink. Ser fläckigt ut här, uähh... Kör nog på mer åt det svarta hållet imorrn.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0