Jävla parkeringshelvete

Sitter & käkar kesella kvarg med fun light i. Mmmm.... byggarmat. Förutom att jag inte bygger dårå. Det är bara bra mat för fjun som mig. Iallafall, är arg nu igen. Gick ner för att flytta biljäveln eftersom den står för nära korsning (finns som sagt inga parkeringar här utanför, bett om betalda platser men kön är lång), men hade självklart redan hunnit få en bajsböter på 700 KRONOR! Blir så jävla förbannad över hur jag kan få så mycket när bilen inte ens är i vägen + här finns ingenstans att stå?! Jättemånga bilar som måste parkera "för nära korsning". Kul behöva stå tusentals meter från sin bostad när man kommer hem mitt i natten efter jobbet. Blir jag våldtagen på vägen från min bil kommer jag stämma kommunen. Är jättemörkrädd dessutom. Buäh.

Har världens största blåmärke på mitt knä. Klarade heeeeeela utekvällen i lördags med höga klackar & ishala vägar utan att trilla, fram tills 5 min innan taxin skulle komma. Då vurpade jag & slog ena knäet hårt som fan. Det gjorde skitont, vilket självklart resulterade i ett fett blåmärke. Trillade dessutom bland allt folk, så kände mig lite skamsen med. Hoppas knäet går med på att löpa idag ändå.

Städat & diskat idag. Imorrn & torsdag blir det stängning på OKQ8, sen en liten inflyttningsfest på lördag. Bra vecka för Jenize! Nu ska jag spela lite Tomb Raider tror jag. Ha en bra måndag utan böter, folks!

XXX
Tihi!
Glada tjejen är inte såhär glad just nu.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0