I love thai

Sitter & äter Phad thai i en liten låda. Hade extrapris på en sån på mitt Ica-kort, så var tvungen att prova en. Smakar bra tycker jag! NomNom.
Städat lite & färgat ögonbrynen samt målat på ÄNNU mer glitter på naglarna. Ooooh, så vackert det blev! Väntar på att Ken ska komma hem från jobbet, sen blir det en runda till gymmet. Imorrn är jag också ledig, sen öppning på OKQ8 på fredag! Ledig i helgen, aahhhh.
XXX
Mmmmmmat.
Fin liten låda med mat.
Oohh.
Såhär ser det ut för den som är intresserad. Smaka? No, it's mine.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0