Hipp hipp hurra!

Idag fyller jag år!! Grattis! Tack :) Hehehe. Nyss ätit en stooor frukost i min ensamhet, Ken slutar inte förrän 16.30. Men jag ska nog lyckas hitta något att göra. Hade tänkt gå ut på en långpromenad, men vet inte hur det blir med det nu... när jag gick ut i köket imorse låg där ett spel på bordet. Hade inga linser i så trodde det var Kens Skyrim-spel, tänkte "varför har han lagt det här?". Men när jag kom närmre såg jag att det var Alice, madness returns-spelet som Ken köpt till mig! Naaawwww!!!

Det tar mig tillbaka till när jag var typ 12 & hade önskat mig ett Tomb Raider-spel i julklapp. När jag vaknade upp på Julafton låg det ett paket i min strumpa. Tomb raider-spelet! Spelade hela dagen sen typ. Det var en bra dag. Den känslan infann sig i min fjunkropp när jag såg spelet idag. Så blir nog inte mycket gjort idag... hehehe. Ken har ju egentligen redan köpt present till mig (klockan) & ska bjuda mig på Restaurang ikväll, så tyckte redan det var tillräckligt. Gullig man :)

Nu ska jag putsa till mig, sen får vi se om det blir promenad eller spelinvigning direkt. Ha en bra dag, folks! Hörde att det var Fettisdagen idag med, typiskt semle-jävlar att försöka ro åt sig min dag. Ät massa semlor & tänk på mig. 23-åriga tjejen.

XXX
Hurtbulle.
Hade tightsrumpa på gymmet igår. Det var underbart.
Åååhh!!!
Jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

GRATTIS!

2012-02-22 @ 00:31:19
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0