Nyårsklänningar ♥

Sitter & längtar efter mina klänningar. Hoppas dom kommer idag! Kens julklapp till mig blev kläder som jag fick välja själv, så beställde 2 klänningar från Nelly.com. Kunde inte bestämma mig för bara 1, så det fick bli 2 stycken. Tur man har världens bästa man ;) 

Hoppas nu de sitter bra, alltid svårt med storlekar över nätet. Brukar ha S, men ibland kan det vara för stort då jag är ganska kort. Men kan alltid byta storlek eller klänning om de inte passar, fortfarande 2 veckor kvar till Nyår! Wiie* Ser fram emot Onsdag med, då är vår hemgjorda glögg kvar! Hoppas den smakar bra. Isåfall ska jag bli bryggmästare, ha ett bryggeri i garderoben. Vin, sprit osv. osv. 

Nu ska jag ner & hämta tvätten, sen blir det lite städning här hemma. Har fullt med drinkringar på bordet & disk i köket... att man inte är duktig & tar det direkt på söndagen. Uäähh.

XXX
Först beställde jag den här, gillar urringningen & tyllkjolen. 
Sen blev jag kär i den här med. Tror passformen passar mig bra, gillar även när det är små armar på den då jag känner mig lite obekväm helt utan armar.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0