Look at my breakfast

Sjukt stressigt igår på jobbet! Men jag överlevde... det var precis. Så jävla mycket bajsvaror att packa upp & städning. Skulle dammsuga bakom kassan & mattorna, när jag startade dammsugaren började det bubbla upp massa stinkvatten. Min första tanke var "Går den på olja & kommer den sprängas nu?" för det kom en så konstig lukt. & den såg våldsam ut. Men antagligen är det någon som dammsugat upp vatten, blir ju så blött inne nu med all slask & snö. 

Idag ska jag chill nu på förmiddagen. Runt 16 kommer Millidill in till stan, så då ska vi leta lite julklappar ihop! Kanske kan man hitta en nyåsklänning med... we'll see. Jag ska leta upp min sista julklapp till hanen iallafall. Fjunelin. 

That's it. Ha en bra lill-lördag :)

XXX
Mysmorgon med kanelfil, té i nya koppen & en ny Plaza interiör. Majs!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0