Dagens tankar

NU har snön kommit till Halmstad! Trodde vi skulle klara oss ett tag till, hade finaste vädret igår. Ingen snö, minus & massor med sol! Jag & Ken firade första advent med att baka lussebullar & spela Xbox. Jag som aldrig bakar, är sämst på det! Laga mat är mer min grej. De ser lustiga ut, men de smakade bra! ;) 

I lördags kom Malin & Robban hit, sen gick vi över till Emma & Martin & drack vin. Kvällen slutade inte förrän 3.30, mycket trevligt! Emma ställde sig & lagade kalops klockan 2 på natten, haha! Fick smaka innan vi gick hem, det var gott. Idag sov jag länge, kanske kommer få ta mig ut i snön. Måste lämna tillbaka en kattbok jag lånat på Biblioteket, men är arg för vill låna Jurtjyrkogården men idioten som lånat den är försenad över 1 månad. Har reserverat den nu, hoppas bögen får feta böter. Jag är arg.

Eller så lånar jag om kattboken... man kan göra det via nätet. Snöar fortfarande... 

XXX
Lördagsfjunet, all black! Tur man har färg på kroppen & i håret ;) 
Vi har fått upp en söt, liten gran, tycker inte om allt för mycket julpynt men en gran måste alla ha!
Vår adventsljusstake, mycket simpel men stilren I think. 
Det var svårt få bra storlek på Lussebullarna...
Det lyser upp fint iallafall!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0