Armygirl

Hej bloggen, idag är det fredag! Jag har stängning idag med, men börjar inte förrän kl 16! Igår var det en lugn & skön jobbdag till skillnad från i tisdags. Fick en komplimang av en lastbilschaffis som väntade på chaufförsduschen, han frågade om min tatuering. Sen innan han gick ut sa han "men jag kan säga såhär, du är både söt & vacker!" Skönt att han gick sen, blir generad av komplimanger. Fick höra att jag hade snygg dialekt från en ung kille häromdagen, ville gräva ner mig i en grop då. 

Imorgon blir det tjejkväll med Mill, Emma & Sabina, wiie! Kanske lagar vi mat med. Kanske slår vi på stort! Noodles i paket eller ärtsoppa på burk. Men ekstra flæsk. I Jul är jag & Storfjun långlediga, ska bli såå skönt! Jag jobbar sista dagen 23:e December & sen är vi lediga typ 2 veckor ihop. 2 fjunveckor! Ska till IKEA någon dag & köpa nytt skrivbord + en hylla. Det ska bli fint i sovrummet. 

Ha en bra fredag, folks!

XXX
Ken skrattar åt mig när jag har på mig min fräziga tröja & kallar mig fashion-armygirl. Keep laughing, bitch, keep laughing. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0