Roadtrip & sånt

Godmorgon blogg! Haha näääeee, sköja bara. Det är inte morgon & jag har inte sovit tills nu, var uppe kl 4 imorse & fräzade till mig inför dagens jobb. Älskar att gå upp kl 4 på morgonen, speciellt när det fortfarande är mörkt ute (vilket det börjar bli nu) & mr. Ken ligger bredvid helt fjunig & varm. Men det har varit en bra jobbdag, dagarna går fort vilket man inte trodde det skulle göra i början att jobba 9,5 timmar. 

Idag blir det nog gymmet, inte varit där på 2 veckor nu! Har däremot varit ute & gått som vanligt, kan inte hänga på gymmet varma sommardagar. För det har vi ju haft så många av ;) Känns både bra & jobbigt, träningsvärken sätter nog igång när man inte hängt där på ett tag. Mr. Ken har varit där som vanligt 4 dagar i veckan, fräzigaste killen i stan! Han får bära hem mig sen. Och ur sängen imorgon.

Stockholm var jättetrevligt, blev en hel del shopping & restaurangbesök! SnigL tyckte det var roligt att flyga. Igår drog vi på roadtrip med pappa, han ville hitta på något. Åkte förbi Kopparhatten & kikade, sen vidare ner till Ystad. Åt en räkmacka, sen var där inte så kul längre så körde vidare till Malmö. Gick inne på Triangel & kollade kläder, pappa åt glass medan vi shoppade. Sen tröttnade vi på det med & drog till Väla! Blev lite smågrejer & pappa betalade ;) Snäll. 

XXX
Bilfjunet.
Kopparhatten var fint... Pappa hängde i en gren, ångrar att jag inte tog kort på det istället.
Godaste räkmackan på länge!
Jag blev törstig i Malmö & ville testa kokosvatten. Det smakade... saltvatten. Pappa halsade den. 
Hittade snyggaste & samtidigt enklaste T-shirten på Spirit stores! Blev även en fin ljuslykta, nya öronblings & lite smågrejer till som redan hade funnit sin plats i hemmet utanför kameran. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0