Vårt bo

SnigLungen har varit här idag & ätit pannkakor. Det blev min frukost & hennes lunch, nomnom! Jag är hennes andra mamma. Another mother from the same mother. Hehehehe... Sen rensade jag lite i min walk-in-closet, slängde gamla kläder så jag skulle få ännu mer plats till alla skor ;) Det är lyckligt lottade skor.

Annars 'rå? Snart helg & det ska vara sol på lördag! Hoppas det stämmer. Kanske jag & von Ken kan inviga uteserveringarna :) På fredag jobbar jag stängning, sen ledig resten av helgen! Fått löneförhöjning med, wiiiee! Blev jätteglad, ingen dålig höjning heller. Ooh. 

Tagit lite kort i lägenheten, tycker själv det är kul se hur andra bor! Och jag tycker här är så jävla mysigt. Bilderna gör det inte rättvisa! Nu ska jag göra lite tonfisksallad innan gymmet, hurtbullen själv. 

XXX
SnigL.
Master of pancake-eating. Hade blåbär istället för sylt!
Mat.
Här tillreddes pannkakorna, i vårt enkla men trevliga kök. Blev lite gulaktigt upptill på bilden :<
Mys.
Trevliga vardagsrummet. Nej, min kamera är inte den bästa... han har varit med om en del flygturer i golvet.
Welcome.
Har knappt någon inredning i hallen, den är ljus & smal. Love it!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0