Dagens to-do & Ella-Trosa

Ahhh, ställde klockan på 9.30, gick upp 12.15! Så jävla dålig. Kommer aldrig somna ikväll, ska upp 4 då jag har öppning imorgon. Åhhh. Har grejer att göra idag med, nu kommer klockan gå jättesnabbt! Viktigast idag;

  • Diska
  • Duscha
  • Dammsuga & svabba
  • Laga mat
  • Gymmet med Mr. Ken
  • Handla

Eller duscha kan man ju skippa... stinka på Maxi, så man slipper alla jobbiga kundjävlar. Drar nog till gymmet först, så kommer bli extra bra effekt på stinket! Hehehe. Har massa att göra, ändå sitter jag här framför datorn i värmefiltos & lyssnar på musik. Vill ha ny musik! Kollade igenom toplistan på Spotify för skojs skull, men seriöst. Vem i helvete lyssnar på Nicki Minaj?? Blev helt chockad över hur många låtar hon hade på toplistan. Har nog inte hört något så dåligt på länge. Måste vara 13-åringar som sitter på Spotify & klickar i hennes bajsmusik gång på gång. 

Nu blev jag arg också. Dags att diska!!

XXX
Ella-Rosa!
Lilla Ella-Trosa i Kens famn ;)
Mjau.
2 fluffiga katter, lilla Ella-Rosa & stora Max.
<3
Ken har saknat sin lilla Ella-Rosa. Finaste fjunen ♥
Kanelbulle.
Ja, hon är tillomed mjukare än hon ser ut.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0