Drömmer.

Idag är det måndag! Och ni vet vad det betyder? Snart helg igen. Hihi. Är ju långhelg nu vid Påsken, så helgen börjar redan fredag-måndag för mig & Ken. Så efter jag varit hos frisören på fredag åker vi till Gislaved & stannar till söndag! Trevligt, hoppas på fint väder :) 

Idag, Tisdag & Torsdag jobbar jag stägning på OKQ8. Funderar på om man ska ta en powerwalk innan jobbet. Verkar vara kallt ute & snöade tillomed lite nyss! Men nu börjar solen titta fram :) Vill ha sommar nuuuuuu!! Kan inte tjata för mycket om det, längtar till att kunna sitta på balkongen eller gå ner till Östra stranden & sola, sitta på en uteservering med vänner & min Ken. Åhhhh. 

XXX
:D
Egotjejen vill ha sommar!
Och Rammstein till Metaltown!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej :) Fin blogg!

Följ gärna min blogg via bloglovin? :)

// Sofia

2012-04-02 @ 20:34:56
URL: http://borttaget.blogspot.com
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0