En jävligt bra lördag

Hej söndagsbarn! Vi hade en jättetrevlig kväll igår! Blandade lite drinkar här hemma & tog det lugnt, sen strax innan 20 tog vi taxi in till stan till Mikael & Karin. Blev bjudna på Champange eftersom mr. Ken fyllde år :) Sen gick vi ner till Bulls & beställde mat. Jag tog ryggbiff med twice baked potato & madeirasås, jättegott! Undrade vad twice baked betydde, det var typ en halv potatis fylld med mosad potatis. I nom'd. 

Sen gick vi vidare till Gaston's & drack lite. Mikael & Karin skulle upp tidigt dagen efter & köra, så de fick gå redan 00. Då vandrade jag & Ken vidare till Mårtensson där vi höll till resten av kvällen! Köpte kebab/kycklingrulle & tog taxi hem efter 3. Försökte lära Ken hur man gurglar kolsyrat vatten & sen öppnar munnen så det låter från bubblorna. Ken failade genom att ta för mycket vatten i munnen så när han öppnade den rann all ut & ner på soffan. HAH!

Nu ska jag tillaga en fläskfilé. Hoppas alla haft en lika bra helg as Moi ;) Nästa helg blir det Gislaved! 

XXX
Moi!
Glada tjejen i vardagsrummet! Ken kom på mig när jag tog bilder på mig själv, awkward.
<3
Min fina födelsedagskille :) Tycker han fick till ett gulligt léende här, hihi!
Godis.
Höftade till en drink som smakade godis!
:*
Närbild så ni ser sminkningen lite... och in i min näsa.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0