Guldfitt

Har du guldsmycken du inte behöver? Skicka dom till mig så tar jag hand om dom.... ofta folk går på det. Guldkit.se. Har man smycken man verkligen tror är värda en del, skickar man ju inte dom till något sånt skit iallafall! Som att de skulle skicka tillbaka så mycket som det egentligen är värt? Folk som blir lurade på sånt förtjänar nästan att bli lurade... jag blir arg för jag tycker det är så uppenbart.
Arg dag. Fast egentligen inte, lite jobb idag & imorgon sen blir det utgång med SnigL på fredag :) WIIIE!! Usch, blev helt varm nu. Av glädje. Eller kanske för att jag sitter med mina fodrade skor inomhus. Gött.
Måste bege mig till jobbet nu, är alltid färdig i tid här hemma, sen slöar jag mig så jag får köra i racerfart ändå! 
XXX
Sniiiigl.
Såhär ser SnigL ut när hon är redo för utgång.
YEAH!!
Fräsiga vi är, tar kort i spegeln. Dålig kvalité, får köra på SnigLs systemis nästa gång.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0