Som att bestiga ett berg

Tror jag dör. Gick en liten runda för att få frisk luft & handla lite, håller på att dö av värme nu! Har ju en liten backe uppmot vår lägenhet från stan, den är inte bra för tjockisar. Speciellt inte sjuka tjockisar! Samtidigt åt jag på en Lakrisal. Nom nom. Får sån ångest när jag planerat att unna mig godis, så slutar alltid med att jag struntar helt i det! Vilket iofs är bra, men ångrar mig alltid när jag kommit hem. Men idag klarade jag det utan ångest. Är ju trots allt sjuk.
Hade velat ha en katt här nu. Helst Pysen eller Selma. Bara borra in mitt huvud i den & andas in dess fjun genom näsborrarna. What a feeling. Hoppas vi får lägenhet i Halmstad snart så jag kan få adoptera en!!
Får nöja mig med mina växter så länge.
XXX
My baby.
So fucking beautiful. Han hade fått en fönsterplats om inte de andra växterna varit före. Här i Sverige har vi kösystem.
Det är patetiskt hur långt vissa går för att försöka få andra att må sämre.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0