Rastlös jävel

Idag är det den stora dagen D. Jag & Ken har nämligen beslutat oss för... att skaffa ett Xbox 360!! Det är ett stort beslut, but I think we can handle it. Vi ska köpa massa roliga spel till, så som GTA 4, Alice madness returns, Streetfighter etc etc. Risken finns ju att vi slutar träna, börjar käka enbart snabbmat & säger upp oss för att spendera tid med Xbox, men det är smällar man får ta.
Men till vår stora besvikelse verkar varken SIBA eller Elgigantus i Halmstad ha Xbox på lager?? Kan ju inte stämma. Så vi drar dit ändå & kollar. Kan ju alltid köpa spelen så länge... sitta & suga på.
Ska plugga matte nu för har lektion på tisdag, men jag orkar inteee. Jag vill ha godis & Xbox. Kan inte tänka på annat! Känns som att den där Lakrisalen igår satte igång mitt sockersug... eller så är det pluggandet (snarare tanken på pluggandet). 
Nu får jag skärpa mig. Bjuder på ett litet bildmontage á la cam, bara för att jag är så pretty.
XXX
*Smack*
Mysig tjej i glasögon. (Kolla vad stor min ena näsborre är på bilden).
Hihihihi.
La la la laaa! Creepy.
MIN penna.
Nu vet vi varför min näsborre blivit större på föregående bilder.
Söt.
Sminkad tjej helt plötsligt. Hur gick detta till? Häftigt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0