Me & my lazy eye

Vaknade upp & mådde ännu sämre idag. Lite feber tror jag (får typ aldrig riktigt feber, mellan 0,5 till 1 grad, jag är konstig), krasslig hals + fortfarande ont i min nackjävel. Tar tydligen några dagar innan det försvinner när man "skadar" nacken så. Trodde först jag mådde likadant, så ställde mig & diskade. Höll på att svimma sen, så fick sätta mig ner. Blir en lugn dag i soffan/sängen idag!
Men jag är glad ändå, skulle jobbat på Svens idag, torsdag & fredag. Igår ringde min chef mig & sa det blivit fel, det är nästa vecka istället! Helt perfekt eftersom jag nu blev sjuk. Ska nu underhålla mig med att spela Backpacker, det är trevligt. Jag älskar det. 
Jag till Ken: - Har du spelat det innan?
Ken: - Ja, vi hade det på vår skola.
Jag: - Eh, lägg av. Det är ett roligt & coolt spel.
Antar det är ännu ett tecken på att åldern börjar sätta in, man tycker faktiskt att kunskap är roligt! Ni ska se mig när jag pluggar matte, jag är jätteglad. Trots att jag suger...
XXX
Iiiihh.
Chillaxing med mitt lazy eye. (Kolla mitt öra blänker, ser ut som jag har örhängen).
Ooohhh.
Här ser ni det. Kolla på den jäveln, han drar alltid med sig ögonbrynet ner också.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0