Måndagsryck

Idag är det en ganska bra måndag. Jag har bestämt mig för att köra lite LCHF & börja ta mina morgonrundor igen, vill verkligen nå min målvikt nu! Klarade jag -8 kg klarar jag nog -5 kg. Svårt när man kommer till det här mellanstadiet, har ju ingen övervikt direkt så måste verkligen träna mycket om jag ska lyckas slimma till mig nu.
Har haft sånt sockersug & sen ångest aslänge nu varenda gång jag käkar minsta "onyttiga" grej, fastän jag vet att det är okej köpa sånt ibland. Känns som att den ångesten ska släppa om jag går ner mina 5 kg, men tyvärr blir det nog inte så. Extremt irriterande att aldrig kunna köpa glass eller en choklad utan att må skit psykiskt efteråt.
Brukar inte visa det så mycket då jag vet att det är extremt töntigt, but now it's out there ;) Konstigt att man kan bli så fixerad vid något, vet att SnigL är/var likadan. Varenda gång vi köpte godis på Maxi eller liknande tyckte vi det var pinsamt att gå till kassan, för kassörskan skulle tycka vi var tjocka x] Skillnaden på oss 2 är dock att jag varit mullig sen jag var typ 9, SnigL har alltid varit en smalis! Nu är hon längre än mig med, that bastard! 
Idag har jag fullt upp! Look at my schema. Späckat.
  • Morgonpromenad i 1 timme
  • Göra svampomelett
  • Diska
  • Ringa AF, dra & fixa P-pills
  • Gymma med mr. Ken
  • Sola
Som ni ser har jag redan hunnit hälften & klockan är bara 14! Det är tidigt för mig. Jag är en morgon/förmiddagslatis. Resten av veckan blir det också fullt upp, träffa vänner samt jobba. På onsdag får vi reda på om vi fått vår Halmstadlägenhet med, spännande :D 
Nu måste jag sminka mitt blekfisansikte. Uäh.

XXX
Mr. Nico
Ska försöka hinna spela GTA också, med min fräsiga russian gangsta. (Känner mig cool).

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0