Antastad

Eter egg & tittar på Teve. Ska iväg till OKQ8 & jobba 4 timmar, lagom arbetsdag tycker jag! Hoho. Känner mig lite tråkig idag, jobba & plugga matte makes Jenize a dull boy... girl.
Hade egentligen velat ligga kvar & rulla rundor i sängen idag. Den ser inbjudande ut... trots den stora kaffefläcken Ken spillde ut för en vecka sen. Ja, en vecka sen. So what? Man kan inte byta lakan hur som helst när man har gemensam tvättstuga. Hehehehe... ne, ska byta idag. 
Kommer btw hålla mig ifrån tvättstugan ett tag. Ett barn smekte mitt ben därinne när jag stod & skulle boka tvättid. Sprang hem till lägenheten & grät hela vägen... typ.
Ni får lite "gamla" iPhone-bilder från förra veckan. Ha en bra dag, majses!
XXX
Nom.
Mills presenter, allt i temat rosa. Ken försökte få mig att glömma muffinsen hemma... grr.
Fjun.
Bild från när jag & Ken var på AnnaBelle's. Mobbad jag är när jag tar kort på mig själv.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0