Posarn

Guten torsdagen! Idag har jag haft en lugn dag hemma i soffan/vid matbordet, hade fullt upp igår då jag lekte med massa kompisar hela dagen typ! Så idag har jag latat mig, diskat & pluggat matte! Nu kommer strax mr. Ken hem & då blir det mat sen gym. Igårkväll var jag & Ken o kollade in lägenheten vi fått, såg mycket bra ut!
Vi kommer nog måla om allt i vitt, förutom köket. Där var allt vitt förutom en vägg som var illröd, så jävla sexigt! Lite roligt då jag för någon kväll sen tänkte att ska man ha en vägg i färg så skulle rött vara snyggt ;)
Vill det ska bli fredag nu! Imorrn blir det nämligen Väla med SnigL, ska hitta skor & en svart, kort kofta. Lär bli en hel del utöver det med ;) Inte varit där sen invigningen av de nya butikerna! På kvällen blir det utgång med Snigl, Ken, Mills & hennes syrra Jessica! Wiie* Syskonpower. It's gon be legendary.
Nu måste jag kela med min hane lite, han kom nyss innanför dörren. Guten bye!
XXX
Cool.
Camen är bra underhållning. Här övar jag inför mitt skolfoto som 14-årig elev.
- Wäh.
Sötaste tjejjen i den här lägenheten fo sho!
YOU.
Känner mig amerikansk på den här bilden.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0