Quotes á la Kalle

Klippt håret idag, det var slitet & ojämnt så fick försvinna en bit! Uääh. Men nu ser det friskt & jämnt ut iallafall! Så är nöjd ändå:)

Audis växellåda har gått isönder, så pappa & jag delar på Volvon. Hämtade honom & Snigl i Halmstad, sen följde jag med en runda till IKEA/Väla. Pappa är rolig att åka bil med, båda vi är aggressiva mot dåliga bilförare, så blir mycket svärande i bilen;

Jag: - Man måste ju inte ligga i 75 när det är 90! Bögjävel!
Pappa: - Han är nog bög. Bögkörning.

Pappas uttalande överhuvudtaget när han är med oss är roligt. Han blir smittad av vårt beteende..

Pappa: - Fan vad fula halmstadfolk är. Rött hår & skägg, fyfan!

Pappa: (om Josses lärare) - Jag gillar inte henne. Hon ser ut som en jävla padda! Nej, groda! Det ser hon ut som. Hon är säkert lesbisk med... Jag är glad att du träffat Filip Josse, för ett tag trodde jag nästan du var lite lesbisk...
Josse: - Vad i helvete?!

Osv. Osv, hela vägen till & från Helsingborg. Hah! Nu är jag snart hemma i mitt bo. Nästa vecka flyttar vi, helt sjukt! Så kanske ska sluta handla & börja packa?

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0