Ny bil!

Haft en dålig natt, svårt att sova. Så inte förrän 11.10 lyckades jag släpa mig ur sängen... wähh. Var pigg & pirrig & tankspridd igårkväll, när jag får såna ryck vill jag bara springa runt. Sprang in på toan & slängde mig på toastolen o började kissa, för att sen inse att jag glömt STÄNGA DÖRREN fastän mr. Ken var hemma! Så fick avbryta kissandet & stänga. Ken får inte se mig på toa, då hade han bara skrattat åt mig.
Han ritade en fin bild till mig igår btw, blev jätteklad! Måste till jobbet nu, see ya!
XXXWrooomm!!
Racerföraren Jenize! Ser ut som en sån bil barn får åka i på vissa Maxi stormarknads.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0