Mjao mjao woff

Nu har hyresvärden varit här & besiktat lägenheten! Jag hade inte förstört den, så det var ju tur. Ser inte fram emot städningen, man ska typ lyfta ut spisen & tvätta vid sidorna? Där trillar ner matrester hela tiden så det kommer bli ett mycket äckligt uppdrag.
Nu närmar det sig flytten ju, inte ens en månad kvar! Iiihhh!
I lördags drog jag & Ken till Godis på landet här i Tjärby. Har bara varit där en gång i hela mitt liv, så ville dit. It was BEAUTIFUL! Jag & Ken köper faktiskt aldrig godis, vi kör på mat & alkohol. Men tänkte att nu när vi ändå var där skulle vi satsa. Så köpte lite vanligt godis, lyxgodis, baconchips & lyxcashewnötter. Blev typ över 100 kr, heheheheh... jag har alltså varit ännu mer flippad nu, på grund av allt socker. Sitter & suger på allt godis, samt skrattar elakt. Känner mig som godiskungen. Ken börjar bli rädd, men tror inte han vågar säga något.
Blir alltså inget mer socker för oss på sådär 3 år nu efter den vistelsen. Uääähhh. Så får njuta av det sista som är kvar i skålen. Åt lite till frukost... jävvligt fin start på dagen vill jag påstå.
Här är liite bilder från när jag & Ken besökte Gislaved. Våldtog alla deras djur med min kamera på iPhonen.
XXX
Pappa?
Ken med sin lilla Ella-Rosa. Även kallad Ella-Trosa... av mig.
- Mao?
Ella-Trosa vill ha Ken för sig själv, hon brukar tränga ner sig mellan oss i sängen.
WOFF!
Stora hunden Fabian ville vara med & kolla TV. Saknar whiskey-lådan runt halsen...
Mäx.
Max lånade Kens kalsonger som mantel. Kolla så trivsam han ser ut.
Flögfeske.
Köpte en tidning till Ken, flugfiske. Eftersom han älskar både fiskar & flugor. Nej, tog bara kort på tidningen & visade honom den. That's enough. Köpte en inredningstidning till mig själv, känner mig peppad nu as hell inför flytten!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0