Kärt barn har många majs...

Alla döper sina barn till Liam & William nu för tiden. Tindra & Majslis är vanliga flicknamn 2011. Sistnämnda på skämt.

Om jag & Ken får föl ska vi döpa den till Bice. Uttalas B-A-J-S. Tror ni det går igenom? Hörde att några ville döpa sitt barn till diskbänk. Vad i helvete? Men det fick de inte. Undrar om Disk-Bengt hade funkat? En gång när jag & pappa var på bilbesiktning satt vi i ett rum med andra bilföräldrar & väntade. På radion berättade de att ett par tänkte döpa sitt barn till Adolf Hitler. Fan vad jag & pappa började skratta!

Vissa människor borde man avliva.

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0