Jag är sämst på sömn

Bajs också. Gick upp kl 7 för att skjutsa Ken från bilverkstaden till sitt jobb. När jag kom hem käkade jag frukost & var vaken till 10... tror ni inte jag somnade sen & sov till 12?! Wäääähhh! Så arg. Nu är jag istället helt groggy & har nästan huvudvärk. Ändå har jag sovit bra inatt + vilade lite igårkväll med. Älskar att sova... tydligen.
Nu ska jag flyga in i duschen en runda & snygga till mig! Plugga matte sen & gymma med Ken ikväll. ♥
XXX
Selmon.
Selma brukar också sova mycket & för länge, man ser hur irriterad det gör henne...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0