Guten nachten?

Guten morgen meine bolls. Inte somnat än, är pigg & pirrig. Vill bara flyga upp & hoppa rundor. Bytte till våra nya, svarta lakan istället som jag glömt vi köpt. De är mjuka men sticksiga nu i början, har fått små kli på halva kroppen.

Mr. Ken ligger bredvid & sover sött. Aww. Vill bara pussa sönder honom, men eftersom han ska upp om 3 timmar känns det lite taskigt.

Känner mig stressad, måste söva så jag är pigg imön! Börjar inte jobba förrän 14, men hade gärna kommit upp vid 10. Early bird u remember? Känner mig så jävla bra när jag kommer upp innan 11. Har faktiskt varit uppe innan 10 hela veckan, måndag vid 8, tisdag kl 6 & idag prick 10! Det blir en medeltid på kl 8, awwyeeah! Bör nämnas att jag gick upp frivilligt typ... Förutom måndag, men kunde lagt mig igen. I tisdags kunde jag inte somna om efter Ken stuckit till jobbet. Ifall ni ville veta.

MÅSTE försöka somna nu, drack lite milch ur paketet innan (sånt kan man göra när man är vuxen, Ken gör det med ibland) och det sägs vara värsta sömnmedlet såatte... Guten nacht!

XXX
[Bilden föreställer en boll som finns på OKQ8, brukar klämma & titta på den. Hoppas den är kvar när jag jobbar på lördag! Bollis2 heter den]


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0