Firmafest ftw!

Var på firmafest med Rasta/OKQ8 i fredags jöh. Skitkul! Några av oss startade förfesten redan på tåget ner & satte oss på Knutpunktens bar lite innan Wallman's. Väl på Wallman's blev det 4-rätters & 80-talsshow. Efter kl 23 övergick det till nattklubb, dansade ihjäl oss! Lite senare började det forsa in asiater, vissa utklädda.
Låtsasboxade på en romersk krigare & lånade hans svärd! Sen dubbade jag samtliga på OKQ8. Sen sa en till mig att det var kines-kväll. Jag skrattade... tills vi märkte att vi alla var omringade av massa kineser/asiater. Hälften av oss stannade till 1-2, jag & Linda var sist ut. Riktigt bra kväll :)
Lördagkväll drog jag & mr. Ken hem till Mills & hennes Daniel as said. Beställde thaimat & drack vin/öl o hade allmänt trevligt. Kollade lite på The Box som gick på TV, sämre än jag förväntat mig faktiskt. Fast hade ganska höga förväntningar.
Efter 00 gick Daniel & la sig, jag & Mills var också lite trötta efter gårdagens bus. Men Ken ville ner till bakfickan då en av hans jobbarkompisar skulle dit, så jag & fjun vandrade ner. Ken went crazy på vägen.

Ken
: - Kan vi inte gå förbi *blabla* (Kens jobb)
Jag: - Jodå, det kan vi göra!
Ken: - Så kan jag kissa på staketet.
Sen gjorde han det också. Fast det var inte en elak kiss, tror mer han ville märka revir. Så stolt. All & all en mycket bra helg. Wiie!
XXX
3 musketörer.
Från vänster; Mills, Linda & Anna! Tycker Linda blev extra söt på den här bilden ;)
Sunshine!
Från vänster; Jimmie, jag & Mia! Jag ser ut som en vit, skinande sol i mitten. Bajsblixt!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0