Camen & jag

What a day! Hade massa planer för dagen, nu är klockan 16.30 & här sitter jag i trosor & t-shirt. Måste släpa mig till bordet & plugga matte.... åhhhhh, skulle aldrig somnat om imorrse!

Ken tvingade nu mig pussa lejonet (det jag fick av pappa). Sen skrattade han hånfullt! Förnedrande. Nu får ni lite fler bilder på mig & mitt nya hååååår! Åhhhhh.

XXX
Håår!
Såhär bra har inte mitt hår mått på år! Gladaste håret evah.
LLLLLLL
L-L-L-L-L-L-L-Laaaaaaaaa laaaaa!
My baby.
Hänger med Nallen jag fick av pappa. Fast det är en lejonhona tycker jag, ingen björn.
Aaeee...
Awww, u crazy lion!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0