Dagens fjun-outfit

Nu har min hane åkt hem! Vi lagade Flygande Jakob till kvällsmat. Duktiga vi är! Förtjänade det efter 4 svettiga timmar på gymmet! Nae, skoja bara. Så bra är vi inte... inte jag iallafall. Men över en timme blev det, var grymt varmt där idag. Tycker de borde investera i någon sorts AC, för det kan de omöjligt ha någon fungerande iallafall! Höll på att dö, seriöst. Bläääää... eller så är jag typ bara tjock & dålig. Nae.

Enda positiva med att mr. Ken åkt till Gislaved är att jag kan vara ful. Hårinpackning, ansiktsmask & sånt viktigt. Det behövs ibland! För att bli snügg. Fila naglarna får jag också passa på att göra, hane hatar det ljudet. Hur kan man hata ljudet av fil på morgonen?

Imorrn ska jag jobba min andra dag på OK Q8 som sagt, 15.00-0.30. Så då ser ni ingen Jenize mellan de tiderna! MEN, när jag kommer hem kommer en liten man ligga i min säng. Eller stor rättare sagt... har skrivit mycket om mr. Ken de senaste dagarna, kanske borde lugna ner mig? Men han är så bra.

Nu blir det lite CSI... eller Sex & the city? Snodde boxen från SnigL när jag var hemma in Skummeslövcity.
Iiiiihhh!!

XXX
Dagens fjun.
Coola bryden i solbrillorna, glider fram i sina ballerins! Mitt ansikte är halvdåligt på solglasögon.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0