FFFS - Frön For Fuck Sake

Åhhh, ljuva morgon! Eller förmiddag. Nästan eftermiddag! Vaknade av att fru Louise ringde & undrade varför jag sov fortfarande. Då var klockan bara kvart i tolv! Känner fortfarande gårdagens jobbande i kroppen + mitt & Kens långa gympass dagen innan.

Skönt ha en lugn dag, idag ska jag bara göra vuxensysslor & chilla. Ska ut en runda nu, sen käka frukost. Efter det blir det plantering av mer basilika + lite ruccola. Min timjanplanta.... är död. Var borta en helg i Gislaved, hade vattnat mina plantor ordentligt innan! But he didn't make it.... försökte återuppliva honom, växte upp några nya men sen dog de med. Är fortfarande lite chockad..

Ska fylla i massa bajspapper idag med + tvätta. Duktig! Sen kommer kanske Louise inom. Majs to that :) Ses senare!

XXX
Basilicus.
Titta!! Helt färdigbakad typ. Luktar gott gör den också, fan vad stolt jag är!
Timjus.
NOOOOOOOOOOOOOOOOES!! Mina bebisar! Ångest as hell.
Ken-lover.
Bild hos mr. Ken, innan vi skulle på kalaset. Kolla in Kens alla gosisar i bakgrunden ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0