Random bildbomb oh la la

Sminkat av mig & borstat tänderna! Klockan är inte ens 23, men jag är äckligt trött! Wtf? Börjar jag bli gammal? Inte okey lägga sig innan 00 om man inte ska upp tidigt. Ska iofs upp lite i tid så jag hinner min morgonrunda & sen göra mig iordning. Ska träffa Avnos vid 14, sen runt 16-17 anländer min man :)

Kollar lite på Not another teen movie, så jävla rolig! Fast sett den några gånger på TV redan. Funderar på att böka ner mig i sängen & läsa en bok. Like an oldie, that's right.

Sleep tight!

XXX
Fat cat.
Selma har blivit en fetknopp som bara ligger & slöar. Kolla in hennes dubbelhaka ;)
Licki lick.
Men tvätta sig kan hon... än sålänge.
That's a hamburger.
Och på tal om fet... för några dagar sen skapade Ken the biggest burger ever! & åt upp den.
Fondue á la J&K
På kvällen lärde jag Ken fondue. Han gillade det. Mission accomplished!
Mr. Bollis.
Bollis fick låna min hatt. You can call him Ball, James Ball.
My man got the power!
Koncentrerad hane. Cuz mr. Ken has the force!
Click clack
Fick äntligen omklackat 2 av mina favoritskor förra veckan! It was a very happy moment.

Kommentarer
Postat av: tasha

hahhah aa :)

2011-05-05 @ 06:23:17
URL: http://ellohell.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0