Tryin to kill myself, usin myself as a decoy

Guten morgen! Mr. Ken är på jobbet & SnigL i skolan, så nu är det bara jag & blondie dawg alone i lägenheten. Hund tvingade upp mig kl 9 imorse för att kissa & bajsa lite. Bläää, hatar plocka hundbajs. Hoppas alltid att ingen ska se mig, det är så förnedrande... plocka efter en hund.

Sen bökade jag ner mig i sängen igen & halvsov till 11. Nu har jag tryckt i mig müsli & kaffe, omnomnm!! Idag är det en fullpackad men bra dag! Har fått skriva en lista i förrgår för att minnas allt jag ska ha gjort igår & idag, hihi..

När mr. Ken kommer hem ska vi ner till Centrum på ärenden, sen hem & duscha. Efter det har vi tvättid vid 16 + måste hinna fixa mat till kvällen. Sen kommer räka & då blir det förfest till Karsefors. Lyckat att det ska regna kväll, men det blir nog bra ändå ;)

Nu ska jag & dawg brottas lite, diska & sen fixish mig till min man kommer hem.

XXX
Snyft.
På morgonen ser jag ut som en ledsen papegoja. All fluffy and sad...
Fjun.

Kommentarer
Postat av: iCORNR

Hej!



Vi letar lite nya bloggare att lägga som featured på iCORNR.com



Vill du vara på en av iPhone bilderna på vår förstasida?



Kontakta oss på vår email!

2011-05-28 @ 23:14:17
URL: http://www.icornr.com
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0