Pigg som in i vasken

Idag var jag pigg! Min söta & trötta hane kom hem från jobbet 20 igår & gick o la sig vid 22 ;) Så kröp också ner en halvtimme senare fastän jag inte skulle upp förrän 11 typ. Vaknade dock redan 6 imorse då mr. Kens klocka ringde, sen var det knepigt somna om. Så vaknade utvilad vid 10.30. Det är tidigt för Jenize.

Blir som sagt fullt upp med jobbande nu, men nästa helg har jag tagit ledigt! Då blir det partey hela helgen med babes :) Först Karsefors-premiär på fredagen med mina honor, sen till Gisledagarna i Gislaved & festa med min hane ♥ Har man något kul att se fram emot är man alltid glad!

Men nu ska jag göra mig iordning inför jobbet, så jag kan komma i tid någon gång. Ser ut att vara liiite bättre väder idag, hoppas det är varmt ute iallafall.

XXX
Hallao.
Innan jobbet-bild. Kolla Bollis som ligger helt random där i hörnet. Hej Bollis!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0