O'boy, vilket fjunigt väjder!

Vaknade imorse av att en stor man kom & petade på mig & naawww:ade mig. Låg helt nerbäddad i täcket med ögonbindel & tröja, helt väck & jävligt varm! Hade inte räknat med att min man skulle vara tillbaka redan 10 imorse, men bättre lite tidigare än senare :) Fast han drog direkt till jobbet sen igen, snyft.

Hunnit vara ute på en morgonrunda, grymt varmt ute! Hoppas det fortsätter såhär resten av mina sista lediga dagar så jag kan sola sönder mig! That's right. Idag kunde det fått börja regna lite om en timme...

Bara för att det är sommar ute så ska ni få en somrig festlåt! Ni uppskattar säkert den här typen av musik mer än min vanliga, bra musiksmak... se nedanför de viktiga växt-bilderna.

XXX
Rätt.
Det värsta med att låta en Ken flytta in är att han försöker möblera om. T. ex. mina växter. Såhär ska dom sitta.
Fel.
Efter att Ken varit vid fönstret, såg det ut såhär!! VAD I HELVETE? Ja, ni ser ju hur han har flyttat den ena växten åt höger.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0