Morgonsvammel

Asså åhh, vad jag är trött hela tiden! Fick tvinga upp kroppen imorse. Man skulle varit den typen som självmant gick upp klockan 7. Typ min morfar... nej, han går nog upp klockan 6. Fyfan... Dricker lite kaffe nu sen blir det promenad. Måste vara klar vid 14, då jag ska fika med Avnoso mafiozo! Sen tvätttid igen vid 16. I'm a fucking busy woman!

Idag är en glad dag, min man kommer. Känner mig som hans hund ;) Han är borta i 2 dagar från mig typ, men jag tror det gått flera veckor. Kan ju inte vara annat än glad att jag haffat världens bästa man?

Nej, nu måste jag ut, Bollis måste rastas. Annars kissar han kanske på mattan. Ha en trevlig morgon folks ;)

XXX
Blombarnet!
Fixad inför Valborg. Jag älskar blommor i håret! Det betyder att det snart är sommar.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0