Im'ma die

OMG VAD JAG ÄR TRÖTT!! Mina fötter håller på att dö, ville nästan såga av dom sista timmen.

Frågade Jimmie om de haft något rån där, men det hade de inte... än. Däremot hade det nästan skett, då en maskerad man sprungit & ryckt i dörren, men den låses vid 22 så det var ju mindre lyckat! Vad snopen han måste blivit. Planerat & klätt upp sig, tagit mod till sig för att äntligen råna den där macken... och så är det stängt! Snap. Vad pinsamt att springa därifrån sen, helt misslyckad.

Mycket att lära sig, men det kommer väl. Schemat ser bra ut tycker jag, så känner mig nöjd. Ska bli kul prova på något nytt, även om jag kommer sakna sommaren på Svens! ♥

Nu måste jag lägga mig, håller på att kollapsa!

XXX
Fjun1
Kände mig fräsig efter första jobbandet. Still fresh! Fan vad ful jag känner mig nu.
Fräsig_flikka89
Mina skor ville vara med, de tycker om sig själva. Men uppskattades inte på macken,
måste ha svarta skor nästa gång! Buähh. Fast mina svarta är också fräsiga!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0