Fan vad pinsamt!

HALLÅ!! Vilken hemsk dag, seriöst! Jag var lycklig innan, min Ken skulle komma & jag skulle få tvättat alla mina kläder. Slängde in det nytvättade i torktumlaren & lämnade tvättstugan. Precis när dörren slagit igen upptäcker jag att jag glömt min tvättdosa inne på bordet i tvättstugerummet!!

Jag & Ken går tillbaka mot lägenheten för att leta upp numret till bovärden. Halvvägs upptäcker jag att ett par av mina trosor fastnat på jackan. WTF! Ljusrosa små trosor som hängde där & dinglade. De hade förutsett att de skulle bli instängda antar jag & räddade sig själva.

Bovärden går inte att nå, närmaste räddning är SOS alarm. Jag tycker det är allvarligt nog... men tänker avvakta lite till. Finns 4 tvättstugerum, alla öppnas elektroniskt av en personlig tvättdosa, så bara jag kan öppna mitt tvättrum under min tvätttid. Den slutar kl 20.00, så min förhoppning är att någon ska tvätta då & får mitt rum. Den chansen är väl 1 på 4, tror inte så många tvättar mellan 20.00-0.00.

Och nu lämnade min man mig för gymmet. Han kaaanske är tillbaka vid 20.00, men han kommer säkert dra ut på det bara för att slippa hänga med mig till tvättstugan & skämma ut sig bland tvättstugs-besökarna ;) JAG. VILL. DÖ!!

Nu ska jag dra & handla. Sen ska jag dricka asmkt vin & slutligen dra mig mot tvättstugan. Wish me good
luck!

XXX
Buääähhh.

Kommentarer
Postat av: miixx

jag har två frågor ..

1. hur får du din blogg så bred?

2. Hur får du den texten ovanför din kommentarsruta ? :>

2011-05-05 @ 20:01:31
URL: http://miixx.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0