En dålig torsdag

Hej blogg. Idag mår jag inte så bra, så blir nog en del vilande. Börjar min långa jobbvecka på lördag, så måste må bra tills dess. För det är en helt sick vecka! Jobbar varje dag typ i över 1 månad. Kommer ha en dag ledigt i veckan + måste boka in träning på OK Q8. Det kniper till lite i magen på en när man tänker på det...

Men ska vara glad att jag inte är arbetslös iallafall!

Dagens majs: Mina plantor växer som aldrig förr!
Dagens bajs: Feelin' sick.

Nu ska jag lägga mig lite på soffan & vara tjock. Peace.

XXX
Kitty kat!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0