Drivin' my car

Fick sluta 1 timme tidigare idag, höll på att blåsa iväg. Skönt :) Sen när jag kom hem var min man precis påväg till gymmet. Följde inte med idag, orkade inte. Stannade hemma bland all mat istället.

Fick lite motion genom att gå ner till centrum iallafall... och handla mat. Hittade lövbiff & lite sånt kul, var sugen på fondue ikväll. Omnom. Sen köpte jag pärondricka till min hane, det uppskattade han. Jag är en duktig husfru. Nu för ett tag sen började det ösregna & åska, vad hemskt det hade varit om jag gått senare. Då hade jag nog legat död i något dike nu.

I lördags raggade btw 3 fulla 50-åringar på mig. De hade festat hela natten & var fortfarande fulla vid 10.30. De sa jag var söt & bjöd mig på fest. Jag ville verkligen men jobbade ju idag :< HAH!

Nu har jag inte mer att säga. Men jag vill verkligen att ni ska kolla in min Twitter!! It's fabolous. Jag är kär.

XXX
Cool tjej89
Ken såg min bild. - Tar du kort i bilen? - Hihi ja... - Inte när du kör väl? - Nee...joo. Sen försökte han kväva mig med sin blöta handduk.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0