Dålig natt inför lång dag

Usch, vad trött jag är! Sovit extremt dåligt inatt. Ligger & tänker för mycket, sen när jag äntligen somnat tror ni inte jag vaknar av att jag är kissnödig?! Men håller mig. Sover ju alltid med ögonbindel, så trodde klockan var mitt i natten när jag vaknade andra gången. Men sen ringde alarmet & drog av mig bindeln, blev bländad av solljuset! Älskar att vakna av att solen tränger sig in. Därför jag är absolut förälskad i mina stora fönster!

Får nog inviga mina nya glasögon på jobbet idag. Är så trött i ögonen, går inte så bra att tvinga i linser då. Ska bli kul se hur många kunder som kommenterar det ;) Men får nog bli linser innan OK Q8, det är trots allt bekvämast!

Saknar min Ken jättemycket. Det är konstigt, vissa dagar känns det helt okey att han är hemma i Gislaved, andra börjar jag nästan gråta bara av att tänka på att han inte är bredvid mig? xD Uppehåller mig med mina vänner, det behövs det med ♥ Men under nätterna känns det tråkigt.

Nu ska jag putsa upp mig inför jobbet! Ha en bra dag, ostballs!

XXX
Love.
Jag & världens bästa man! Glada inför Valborg, så pussades lite på hans rum ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0