2 fat pigeons, sittin' in a tree..

Ohhh, vilken produktiv dag jag har haft! Idag har jag jobbat 9,5 timme, planterat blommor i blomlåda samt gymmat med min hane. Sjukt jag kunde ha sån energi på gymmet efter att ha gått upp 4 imorse x]

Men mitt andra namn är ju superman! Ken är superman, därför får jag ha det i andranamn.

Idag är det fullt i lägenheten. Plockade upp en hund på vägen, fru Jaffa. Sen kom SnigL hit & nu sitter vi alla här tillsammans. Tur jag har en rymlig 1a. Men plötsligt känner man hur väggarna sakta börjar komma närmre... can't breeaathe... Hihi, nae vi har det trevligt.

Nu är jag sömnig, ska gå & stryka mig mot min man lite innan sängdags. Ja, klockan är bara 22.30... men som sagt, jag gick upp innan solen idag. Unhuman.

XXX
Fatass.
Ken: - Jenny, kom & kolla! Fort!! Nu sitter det TVÅ jättefeta duvor här utanför. - Var får de all mat ifrån?? Måste fota. & Här har ni det, 2 feta duvor på en gräsplätt.
Mmmm-hm!
6 blommor, en tomatplanta samt Hello kitty såpbubblor. Mycket nöjd över mitt inköp.
Ooohhh.
Omg, kolla vad vackert det är. Nästan så man blir tårögd...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0