Gör Världen en tjänst; adoptera en katt!

Ägnat hela min Jenizekväll åt musik & Facebook. Det är skönt med facebook, man kan välja vilka man vill se & inte se. De man inte har som vänner på FB slipper man se. Tillskillnad från när man hade bilddagboken & alla fjortisar poppade upp överallt. Bläää! Förstår varför folk hatade en när man var 14-16.

Har satt upp en kalender ovanför mitt skrivbord. Mycket vuxet! Har redan hunnit skriva in vilka dagar jag jobbar i Mars + datum för när jag & Ken firar 6 månader! Nawww ♥

Det här lägenhetslivet går riktigt bra. Skönt kunna vara ensam när man vill. Fast efter 1 timme känns det ganska ensamt, så tur att det finns både vänner & mr. Ken att locka över. Synd att folk måste jobba dock, blir mindre tid för dom att hänga i Jenize's crib :<

Funderar på att adoptera en katt. Eller jag ska göra det, men väntar lite. Måste vara säkert på att jag har råd till en tjock katt. Kärlek har jag iallafall, I looove my cats ;) Finare djur får man leta efter. 

Nu blir det strax läggdags, ska upp tidigt. Gonatt skogsbaggar!

XXX
Na na. Na.
Chillar i mr. Kens svarta t-shirt. Vi har delad vårdnad om den.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0