En bra helg

Nu har min baby åkt hem, uäh. Det är alltid lika tråkigt, det är inte meningen vi ska vara 11,5 mil ifrån varandra! Får leka med bollis så länge, det är min & Kens nya favoritsak!

Haft en riktigt bra helg. Fredag blev hemmamys med Plankstek & lite vin. Lördag kom vi upp i hyfsad tid, så då lagade vi pannkakor till frukost. Efter det gick vi en promenad runt Glänningesjön där vi matade ankor. Jag älskar ankor! Så jävla söta. Dessutom ser de roliga ut när de dyker ner i vattnet. Men får ångest då brödet tar slut & ankorna vill ha mer. (Sen blir det alltid fler ankor än det ser ut från början?)

Innan vi gick hem bröt vi oss in på ett dagis & gungade. Eller jag sprang in på dagiset
& hoppade upp i en stor gunga (såg ut som en korgstol!!), sen satte Ken fart. Som ni förstår
var det en väldigt bra dag för mig.

Kom hem & chillade i soffan framför TV & Angry birds-spel på Kens iPhone. Vi är helt besatta av det spelet, speciellt jag. Det är något med mig & fåglar...

Vid 17 flög vi in i duschen, hade planerat att vara i Halmstad runt 19 hos Kens kompis Mikael & hans flickvän Karin. Bilder m.m. kommer senare!

XXX
Naawww!
Ankorna went craaaaazy for dem bread! Vi älskar Ankor.
Qvack qvack!
Hittade 2 svarta ankor, dom var lite blyga först.
Na naa!
Första gången på länge jag kör på linne! Med leggings till ofc.
Mah man
My fine man innan avfärd till Halmstad :) Kommer fler bilder sen...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0