Alkohol = funny pics...?

Myst i min soffa, käkat fiskbullar & kollat CSI. Nom nom. Fiskbullar är grymt bra.

Nu blir det dags för lite lördagsbilder! Efter alkoholintag blev det massa kul bilder! Massa. Kul...
XXX
Naw.
Kvällens värdpar; Mikael & Karin! :)
Boing.
Vet inte vad som händer här... dockor? Robotdansen?
O yeah.
Fräsiga tjejen står i ett hörn och är fräsig.
Ohhh!
Varför i helvete ställde jag mig i den posen? Och varför står Ken bak&fram?
Ahh!
We went crazy with the camera! 10 sekunders-timern är det bästa som finns.
Ma lööv!
Älskar min mr. Ken :)
Hihi.
Blev lite foto på Moon med. Inte lika snygga som man mindes dom...
Wohoo!
What the fuck? Ser ut som att jag auditionar för en schampooreklam.
Sleepyhead?
Man tror man är snygg efter några glas vodka. Sanningen? Nej för helvete.
PEOPLE
Det var massa folk på Moon. Vi fick knappt plats, but we liked it anyway.
Wtf?
Varför ser jag ut som en sliten pundare men min man supersnygg? Buääh.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0