The end of days

Var lite tröttare idag, så kom inte upp förrän 11.30. Joggade/gick min promenad, sen åt jag resten av nudelwoken till frukost xD Tänkte gör en räk-avokadosallad till mig & min man sen som kommer om någon timme. Var inte ett dugg sugen på frukost idag.

Mr. Ken kommer bli överraskad av en god sallad & muffins till efterätt :) Och en uppklädd Jenny förhoppningsvis (alltid jobbigt hitta bra kläder, "man har ju inget att ta på sig").
I loooove to satisfy my man ♥

Btw, muffinsen smakade bra trots allt. Oyeah. Hoppas alla får en bra fredag, I know I
will :)

XXX
Underbart bra låt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0