That's just awful...

Ehh, asså ni vet den Findus reklam? Den när de två små sparrisarna växer på fältet & snackar konspirationsteorier. Jag gillar den, för där visar dom att grönsaker inte dör bara för att man kapar dom. Eller fryser dom. Eller steker dom! Dom återupplivas igen. Nu har det kommit en ny, med små minimajs. Jag blev jätteglad, för jag älskar minimajs! Jag såg glatt fram emot att få se de små majsen återupplivas i stekpannan igen och fortsätta sitt samtal. DET GJORDE DOM INTE!! Minimajsen DOG när dom blev kapade! Uäähhh.Vilken hemsk start på dagen!!
Majslik.
Whyyyy? Whyyy did dey do dat?
Ehh, asså ni vet den Findus reklam? Den när de två små sparrisarna växer på fältet & snackar konspirationsteorier. Jag gillar den, för där visar dom att grönsaker inte dör bara för att man kapar dom. Eller fryser dom. Eller steker dom! Dom återupplivas igen. Nu har det kommit en ny, med små minimajs. Jag blev jätteglad, för jag älskar minimajs! Jag såg glatt fram emot att få se de små majsen återupplivas i stekpannan igen och fortsätta sitt samtal.

DET GJORDE DOM INTE!! Minimajsen DOG när dom blev kapade! Uäähhh. Vilken hemsk start på dagen!! 

Snart blir det jobb, sen hem till min mr. Ken som antagligen anlänt då :) En bra fredag, trots
jobb imorrn! Blir antagligen inte så mycket skrivande i helgen, but I'll try my best.

XXX
Majslik.
Whyyyy? Whyyy did dey do dat?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0