Svimattack, oh-nooes!

Idag har jag haft en dålig & sen bra dag! Den där meningen lät utvecklingsstörd på så många olika sätt... sov dåligt inatt, kattvideon jag la upp på bloggen inatt sabbade allt. Skrattade så mycket att jag inte kunde sova sen. Tänk vad fult det hade varit att sätta upp en kamera i min lägenhet, jag är jättekonstig. Både när jag är ensam & när jag är bland folk. Speciellt när jag är själv. Kom bara att tänka på det. Vad hemskt det hade varit...

Vaknade helt utmattad. I duschen fick jag svimanfall, så fick sätta mig på golvet. Det blev bara värre & värre sen, så fick gå ut & sätta mig på toalettstolen. Aldrig svimmat i hela mitt liv, men däremot varit nära 4-5 gånger. Börjar med att jag är helt matt i kroppen, sen börjar hjärtat slå & svårare att andas. Fortsätter jag då stå upp börjar det flimra framför ögonen & sen försvinner allt ljud & det börjar pipa i öronen. Efter det antar jag att man svimmar, men har hunnit sätta/lägga mig ner innan det. Som tur är, det gör nog ont att svimma. Tänk vad jobbigt att svimma i duschen, trilla ner & slå huvudet i kakelgolvet. När någon hittar en är man naken & död. 2 jobbiga saker i en smäll!

Som tur är försvann allt efter jag fått i mig frukost. Fick springa till köket & fixa en sak i taget innan jag skulle hinna svimma. SYND OM MIG! På jobbet gick det jättebra. Jag fick en komplimang av en farbror om mitt hår, han tyckte det var fint :) Naaww! Sen kom min granne aka Avnosos morbror in & handlade. Han sa jag var en bra granne & att det var lugnare här nu med mig. Naaww x 2!

När jag kom hem höll pappa på att sätta upp min nya lampa med spotlights. Blev mycket fräsigt. Sen blev det en burk fiskbullar till kvällsmat, nom nom. Billigt, enkelt, låg kalorihalt & gott! I like my fishbuns.

Today was a good day!

XXX
SUNSHINE!
En färsk bild á la Jenize. Ser nästan lite somrig ut!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0