En SnigL & 3 fjun

Ahhh... tillfredsställd. Städat lite i min söta lägenhet & diskat. Diskningen är nog det som suger mest när man bor själv, ingen diskmaskin & bara 1 person som kan diska. En av fördelarna med att ha en Ken här, han både dammsuger & diskar. Nawww, min husman ♥
Var hemma i Skummeslöv innan. Snodde en ryggbiff ur frysen & åt. Rå. Nej, stekte den perfekt. Sen slogs jag & SnigL om TV:n. Jag ville kolla Simpsons & Family guy, medans hon är värsta 80-åringen & ville kolla Vem vet mest. What the feck?!

Slutade med att vi fick se en grej var. Sen tog jag lite på våra djur, saknat deras mjuka uppsyn! Och så hittade jag ett brev till mig från ICA, hade fått en 25 kronors check, wiiee!! Vilken lycka. Redan lagt den i min plånbok. 

XXX
Wtf?
Chipsskåpet var sprängfyllt. Tur jag inte käkar chips, det hade varit ett paradis. Där låg cirka 6-7 påsar. På 2 personer, pappa & Snigl.
Omg.
Världens fetaste godispåse hade intagit sin plats i gamla chipsskåpet. Pappa loves his candy...
Selmon.
Selma hälsade mig välkommen genom att breda ut sig på bordet.
<3
SnigL & Jaffa dansade tango i vardagsrummet.
NAAWW!
Pysen var extra gullig idag när jag kom. Han vet hur man är en bra katt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0