Seeeeeeeeeds

Nu vet jag varför jag är dålig på att käka frukt. För det är så jävla jobbigt! Köpte massa clementiner för några veckor sen för att fylla min fruktskål, de ruttnade. Köpte 3 nya, så den här gången tänkte jag faktisk äta dom. Det är grymt jobbigt. Saften rann ner i armen, skvätte runt på bordet, vätte ner servetten & sprutade på mig. Nasty clementine..

Det gör det inte lättare att jag är askräsen & vill ha mina clementiner på ett visst sätt. Så nu har jag köpt en jävla massa kiwis istället. Wish me good luck! 
Idag ska jag ha en mysig & halvtantig dag. Ska ut på en joggingrunda med Mp3:n, sola och slutligen plantera mina frön. Ja, jag har lagt frön. I'm a plant. Nej, men har köpt basilika, timjan & ruccola-frön! Wiie* Men kan bara plantera en av dom till att börja med. 

XXX
Bebisar.
Investerade i en lerkruka & en vattensprutare.
Parkering.
Så här fint väder har vi idag. Detta är btw min utsikt från balkongen. En parkering. Mycket fint. Kan iallafall ha koll på min bil... som btw står där pilen pekar!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0