Renoverat litta

Har gjort om på blöggen lite. Som ni kanske ser är den bredare? Tycker det blir mycket snyggare & roligare om man har större bilder, de såg så små ut innan. Men ändrade om lite & lyckades bredda den, så hoppas det blir snyggare nu! Vet inte hur det ser ut på andra datorer men hos mig ser det fabolous ut!

Det enda tråkiga är att mina gamla inlägg kommer se lite mobbade ut, då ögat luras & bilderna ser ännu mindre ut nu med än innan! Men man ska blicka framåt mot de nya inläggen, inte bakåt ;)
Nu blev det helt plötsligt ännu roligare att blogga, wiie!

OBS: Om ni inte ser det nya på bloggen (dvs. min blogg är fortfarande lika smal) tryck CTRL + R, för tydligen uppdateras den inte automatiskt till alla webbläsare? Weird.

So do it!! Annars blir farbror Jenize ledsen.

XXX
Mah babes.
Oh-my-facking-gahd vad det växer!! Jag tar hand om mina växter äckligt bra, vattnar dom minst 1 gång om dagen.
Me & böllis!
Jag & Bollis posar för en ny bild bloggrenoveringen till ära! En extra stor bild.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0